Гарантія

1. Загальні умови гарантії

1.1 Гарантійний термін починає діяти з моменту поставки (передачі) товару Покупцеві;

1.2 Гарантія поширюється тільки на території України;

1.3 Продавець здійснює гарантійну підтримку товарів, несправність яких виникла з його вини або з вини виробника;

1.4 Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 60 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії по кожному товару вказується в технічних характеристиках товару;

1.5 Гарантія на продані товари передбачає їх гарантійний ремонт або повну або часткову заміну на подібний або аналогічний товар. Рішення про заміну на подібний за своїми характеристиками товар приймається за погодженням з Покупцем в разі неможливості ремонту або заміни на аналогічний. Якщо аналогічний товар підібрати неможливо, то Продавець повертає Покупцеві кошти сплачені за такий товар.

1.6 Продавець не несе відповідальності за:

  • будь-які можливі збитки, завдані іншого обладнання або матеріалів, які працюють з товарами;
  • за сумісність комплектуючих з комплектуючими інших виробників;
  • за будь-які збитки (втрати прибутку, припинення ділової активності, інших грошових витрат), пов'язані з використанням або неможливістю використання придбаного товару;

2. Порядок надання гарантії

2.1 Якщо в гарантійний період товар, який був куплений у нас, вийшов з ладу з вини виробника, ми обміняємо товар на аналогічний, здійснюємо його ремонт або повернемо гроші.

2.2 Для того, щоб отримати гарантійне обслуговування Товару Вам необхідно направити Акт рекламації щодо гарантійних зобов'язань на нашу електронну адресу info@vauth-sagel.com.ua. Такий акт рекламації повинен містити опис несправностей, а також до нього повинні бути включені фото, відео або інша документація, що підтверджують заявлені факти несправності.

2.3 Акт рекламації розглядається протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Після підтвердження гарантійного випадку і визнання рекламації, Вам необхідно направити несправний товар або товар, який містить суттєві недоліки (з повною комплектацією і оригінальною коробкою) на нашу адресу, вказану на сайті в розділі «Контакти», разом з такими документами:

  • документ, що підтверджує оплату (в разі відсутності фіскального чека);
  • копію паспорта та ідентифікаційного коду (якщо Покупцем є фізичною особою).
Звертаємо увагу на те, що в разі недотримання вищевказаних умов Вам може бути відмовлено в задоволенні вимог в гарантійному обслуговуванні.

2.4 У разі можливості гарантійного ремонту або заміни, наша компанія здійснює гарантійну заміну або ремонт Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару та необхідних документів. В окремих випадках цей строк може становити до 90 (дев'яносто) календарних днів.

2.5 Наші гарантійні зобов'язання обмежуються вартістю Товару на момент його продажу. Ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з демонтажем пошкодженого Товару і встановленням нового. Гарантійний термін на відремонтований або замінений Товар дорівнює терміну, що залишився до закінчення першочергового гарантійного терміну на Товар.

3. Обмін і повернення

3.1 Покупець протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту покупки може повернути товар, який був придбаний в нашому інтернет-магазині, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів» та інших чинних нормативно-правових актів.

3.2 Щоб повернути товар, який був придбаний в нашому інтернет-магазині, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання, а саме: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність його упаковки;
  •  збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар не був замовлений під замовлення;
  • є документ, що підтверджує факт покупки такого товару.

4. Гарантія не надається і не поширюється:

  • при природному зносі товару;
  • на товари пошкоджені Покупцем в результаті неправильної експлуатації або недбалим поводженням;
  • на товари, які були встановлені з порушенням монтажних схем і з недотриманням монтажних розмірів;
  • на вихід з ладу через обставини непереборної сили або форс-мажорних обставин;
  • при наявності механічних або термічних ушкоджень, або деформацій;
  • в разі потрапляння в товар сторонніх предметів;
  • при наявності слідів стороннього втручання або виконання самостійного ремонту або модифікацій;
  • при наявності електричних пошкоджень викликаних невідповідністю мереж живлення, телекомунікаційних мереж;
  • в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

4.1 При поверненні товару Покупцем доставка такого товару здійснюється за рахунок покупця і його власними силами на склад інтернет-магазину Продавця (адреса вказана на сайті в розділі «Контакти»).

4.2 Повернення грошових коштів за оплачений товар виробляється виключно особі, яка здійснювала оплату за товар. Повернення коштів Покупцеві здійснюється на підставі його письмової заяви протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання такої заяви Продавцем і повернення йому товару за адресою інтернет-магазину Продавця, зазначеному на сайті в розділі «Контакти», за умови дотримання процедури, передбаченої в цьому розділі, і в разі виконання вимог, передбачених чинним законодавством України.

4.3 Засоби Покупцеві повертаються виключно в безготівковому вигляді на розрахунковий рахунок, який був зазначений покупцем в заяві. Якщо Покупець є фізична особа, то до заяви йому необхідно додати такі документи:

  • копію національного паспорта і ідентифікаційного коду;
  • квитанцію про оплату Товару, за який повертаються кошти.

4.4 Заповнена та відскановане заяву на повернення коштів спрямовується Покупцем на електронну адресу відповідального менеджера. Підписані оригінали документів необхідно направити разом з товаром.

4.5 Письмову заяву на повернення товару має містити такі обов'язкові реквізити:

  • Найменування Продавця;
  • Прізвище, ім'я, по батькові Покупця;
  • Найменування товару;
  • Дата здійснення покупки;
  • Номер накладної;
  • Сума, що підлягає поверненню;
  • Причина повернення Товару;
  • Електронна адреса Покупця (e-mail);
  • Номер телефону Покупця;
  • Підпис Покупця;
  • Номер рахунку Покупця, на який буде здійснюватися повернення коштів.

4.6 Покупець не має права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості і, якщо зазначений Товар був спеціально замовлений для Покупця з-за кордону. Підтвердженням того, що річ має індивідуально-визначені властивості і була замовлена з-за кордону для Покупця є позначка «Товар під замовлення», яка розміщується на сайті Продавця біля опису товару. При підтвердженні покупки Товарів під замовлення менеджер Продавця попереджає Покупця про неможливість повернення такого Товару, якщо він є належної якості.